معرفی برند تندا (Tenda)

در سال ۱۹۹۹ کمپانی تجهیزات شبکه برند تندا (Tenda) در چین تاسیس شد. خلاقیت و نوآوری دو عامل مهم در پیشرفت این برند محسوب می شود. در شرکت تندا دو واحد تحقیق و توسعه (R&D) با تقریبا ۱۰۰۰ پرسنل در دو شهر شنژن و چنگدو چین کار می‌کنند. کارخانه اصلی شرکت تندا حدود ۳۰۰۰ کارمند دارد و بعد از اتمام پروژه ساخت کارخانه جدید به مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع، تعداد پرسنل برند تندا (Tenda) بسیار افزایش خواهد داشت.

محصولات و تجهیزات شبکه برند تندا (Tenda)

تولیدات برند تندا (Tenda) طیف وسیعی از محصولات را در برمی گیرد که همگی مرتبط با حوزه تجهیزات اکتیو شبکه می باشد:
• تجهیزات شبکه خانگی
• تجهیزات شبکه تجاری
• سوئیچ شبکه
• پهنای باند CPE
• Gateway
• پاورلاین
•IP Camera

عملکرد بی نظیر، امواج پایدار در تجهیزات وایرلس، نصب و استفاده آسان، قیمت مناسب و کیفیت بالا از ویژگی های بارز محصولات برند تندا (Tenda) هستند.  از ویژگی های بسیار مهم و ارزشمند شرکت تندا میتوان به جذب و استخدام سالانه ۱۲۰ دانشجوی برتر و با استعداد از دانشگاه های مطرح چین اشاره کرد. مدیران برند تندا (Tenda) معتقدند که لازمه ی یک کمپانی فوق العاده، داشتن شرکای استراتژیک فوق العاده می باشد. به همین منظور در سال ۲۰۱۲ قرارداد همکاری میان دو برند Tenda و Broadcom به عنوان یکی از بزرگ ترین و مهم ترین تولیدکنندگان چیپ ست های شبکه منعقد شد.
مدیران شرکت تندا بر این باورند که چیپ ست های تولیدی توسط Broadcom همانند محصولات شرکت اپل از کیفیت بالایی برخوردارند. برند تندا (Tenda) با هدف توسعه بازار خود در کشور زادگاه، اکنون ۱۰ شاخه و ۵۰ دفتر فعال دارد. از سال ۲۰۰۷ نیز توسعه بازار های جهانی با در نظر گرفتن استراتژی برندینگ جهانی آغاز شد. تندا از سال ۲۰۰۷ با استراتژی برندینگ جهانی به توسعه و گسترش بازارهای جهانی خود اقدام کرد.

محصولات تجهیزات شبکه تندا

سوییچ شبکه 16 پورت تندا

سوییچ شبکه 16 پورت تندا مدل Tenda s16

روتر شبکه تندا مدل F3

روتر بی‌سیم 300Mbps تندا مدل F3

مودم روتر adsl2-plus تندا مدل d301v2

مودم روتر ADSL2 Plus تندا مدل D301v2

جمع بندی

برند تِندا (Tenda) یک شرکت تجهیزات شبکه است که در سال 1999 تأسیس شد. این شرکت متخصص در طراحی و تولید محصولاتی همچون روترها، مودم‌ها، سوئیچ‌ها، آنتن‌ها و دستگاه‌های تقویت کننده وای‌فای است. محصولات تِندا در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا به فروش می‌رسند و در بازار جهانی به عنوان یکی از تولیدکنندگان معتبر و محبوب در زمینه شبکه شناخته می‌شود.

تِندا در ارائه محصولات خود از تکنولوژی‌های مدرن و استانداردهای روز شبکه استفاده می‌کند. طراحی‌های کاربردی و قابلیت‌های پیشرفته در محصولات این برند، آنها را به یک گزینه محبوب در بین کاربران خانگی و کسب و کارهای کوچک تبدیل کرده است. محصولات تِندا عموماً در قیمت‌های مقرون به صرفه عرضه می‌شوند و برخی از آنها دارای قابلیت‌هایی مانند تکنولوژی مسکونی شبکه قوی، باند فرکانسی بالا در تکنولوژی وای‌فای، قابلیت اتصال به شبکه‌های پرسرعت، و قابلیت‌های مدیریت شبکه هستند. بنابراین، برند تِندا به عنوان یکی از رقبای قوی و رایج در بازار تجهیزات شبکه شناخته می‌شود که محصولات با کیفیت، عملکرد قابل اعتماد و قیمت مناسب ارائه می‌دهد.