در سالیان اخیر اولویت استفاده از محصولات تولید داخل به ویژه به منظور تأمین نیاز سازمان ها و ارگان ها، عامل ایجاد خط تولید های متنوع در کشور بوده است. با اطمینان می توان اظهار داشت که با پیشرفت های سریع در حوزه تکنولوژی و امکان استفاده از توانایی های بالقوه کارشناسان و مهندسین کشور، امروزه تولید یک کالا به لحاظ موجود شدن آن، نباید یک چالش اساسی برای تولید کننده باشد، بلکه عرضه محصولی با کیفیت که اعتماد و رضایت مصرف کننده را جلب نماید، نکته اساسی و کلیدی در فرآیند تولید کالا محسوب می شود. با توجه به نیاز بازار مصرف داخلی، شرکت پارس ارتباط افزار نیز برند تولیدی خود را تحت نام اختصاصی حارس (HARES) در سال 1397 عرضه نمود. هر چند هدف نهایی و نهایت تلاش در راستایی بوده است که رویکرد همیشگی شرکت پارس ارتباط در ارائه محصولاتی با کیفیت و مرغوب نیز در پس زمینه تولید کالا با جدیت بالا لحاظ شود.

محصولات حارس

دوربین دام (Dome) حارس

دوربین بالت (Bullet) حارس

دستگاه ضبط حارس

خط مشی کیفیت

بر اساس خط مشی کیفی شرکت پارس ارتباط افزار، کیفیت مطلوب کالا، قیمت نهایی و خدمات پس از فروش، شاخص هایی اساسی در سبد محصولات این شرکت می باشند که با حساسیت بالا و پیوسته مورد توجه بوده اند. همین رویه نیز در خصوص محصولات تولیدی این شرکت حتی با وسواس بیشتری مورد نظر قرار گرفته است. در نتیجه در کنار تولید و ساخت کالاهایی مرغوب که نیاز مصرف کننده را تأمین کنند، قیمت گذاری محصولات تولیدی نیز با رویکرد حداکثری در حمایت از مصرف کننده بوده است. در بخش خدمات پس از فروش محصولات تولیدی نیز این شرکت با اطمینان از کیفیت کالای تولیدی خود، بهترین سطح خدمات پس از فروش را مطابق با استانداردهای تعریف شده توسط سازمان حمایت از مصرف کننده پوشش داده است.

برند حارس

شرکت پارس ارتباط افزار ضمن احساس مسئولیت نسبت به سرنوشت اقتصادی کشور و باتکیه بر توان و پتانسیل نیروی انسانی خود با بهره مندی از این مزیت رقابتی، که بیش از 15 سال تجربه فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات دارا می باشد، با معرفی برند تولیدی حارس قدم در عرصه تولید ملی نهاده که بطور مستقیم بر اشتغال زایی و کارآفرینی و کاهش نرخ تورم تاثیر می گذارد و در تلاش است تا در ارتقاء و بهبود اقتصاد کشور سهیم باشد. آگاهی و تمرکز بر لزوم توجه ویژه به مقوله اشتغال و تولید، علاوه بر توسعه ساختارهای زیربنایی و رشد اقتصادی موجب خودباوری جوانان و متخصصان این مرزوبوم و در نهایت شکوفایی و پیشرفت کشور عزیزمان ایران است.