لیست قیمت تجهیزات شبکه هایک ویژن

لیست قیمت تجهیزات شبکه هایک ویژن

درباره هایک ویژن (Hikvision) یک شرکت چینی فعال در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی دنیا است. تخصص اصلی هایک ویژن تولید تجهیزات مرتبط با نظارت تصویری (دوربین هایک ویژن و تجهیزات وابسته) است. هایک ویژن کار خود را از سال ۲۰۰۱ آغاز کرد و ۱۵ سال گذشته توانسته بخش بزرگی از سهم بازار تجهیزات حفاظتی در دنیا را از آن خود کند.

خط مشی فعلی هایک ویژن در راستای افزایش کیفیت محصولات و بالابردن کیفیت تولید آنهاست به طوری که امکان دسترسی مشتریان به محصولات کاملا با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب فراهم کند. هایک ویژن همچنین در دو سال اخیر تلاش کرده در بازارهای مرتبط با سیستم های حفاظتی مانند تجهیزات کنترل تردد، حفاظت مستقیم، اعلام حریق و… هم فعالیت خود را گسترش دهد.

تجهیزات شبکه هایک ویژن

سوییچ شبکه هایک ویژن

روتر هایک ویژن

مودم شبکه هایک ویژن

شرکت هایک ویژن – هایک ویژن چیست؟

هایک ویژن در سال ۲۰۰۱ تاسیس شد و در سال های گذشته همواره در لیست بهترین و پرفروش ترین برندهای فعال در زمینه تولید سیستم های مداربسته بوده است. هدف اصلی هایک ویژن در حال حاضر ارتقا کیفیت محصولات خود است. این شرکت سعی دارد تا این زمینه را برای همه مشتریان خود فرآهم کند که امکان دسترسی به محصولاتی با کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب را داشته باشند. همچنین فعالیت های این شرکت در دو سال اخیر در  زمینه تجهیزات حفاظتی مانند دوربین های حرارتی، دوربین های هوشمند با تکنولوژی هوش مصنوعی و… نیز بوده است.

تنوع محصولات هایک ویژن

درباره هایک ویژن تنوع محصولات هایک ویژن بسیار بالاست و تقریبا تمام محصولات و تجهیزات امنیتی نظارتی را شامل می شود. علاوه بر دوربین های مداربسته و دستگاه‌های ضبط سایر محصولاتی که در خط تولید هایک ویژن قرار دارند شامل: دستگاه های هیبریدی، سوئیچ شبکه، انواع لنز، منبع تغذیه، دستگاه توزیع کننده، دستگاه اینترکام، اکسس کنترل، دستگاه سنجش اثر انگشت، کارت های هوشمند الکترونیکی، ماژول های امنیتی، قفل های مغناطیسی و … می باشد.

اهداف شرکت هایک ویژن

در واقع هدف برند هایک ویژن کشف راه های نوآورانه، تقویت چشم انداز تصمیم گیران و متخصصان، ایمنی بالا وتوسعه ی پایدار جهان میباشد.
این برند درجدول تاپ تن برند های نظارت تصویری و امنیتی رتبه اول را به خود اختصاص داده است. برند هایک ویژن فراتر از تکنولوژی روز فعالیت میکند. و همواره از لحاظ طراحی در میان برند های دیگردر این حوزه حرف اول را میزند.

از تکنولوژی های جدید این برند میتوان دستگاه DVR توربو AcuSense ودوربین های مداربسته ColorVu و انتقال تصویر هایک ویژن را نام برد و فوق العاده پیشرفته است که تحول عظیمی در سیستم های نظارت تصویری و امنیتی ایجاد کرده است. این کمپانی توانسته در سال های اخیر محصولات خود را به نقاط مختلف جهان ارسال کند. همچنان این برند حرف اول را در برند های تولید کننده سیستم های نظارتی میزند. این کمپانی توانسته برای پنج سال متوالی مقام چهارم و پنجم را در مجله IMS به خود اختصاص دهد.

شرکت هایک ویژن در نوآوری و ساخت دستگاه های دی وی آر و ان وی ار و دوربین های مداربسته بسیار پیشتاز است. هایک وِیژن اکنون توانسته است که مقام اول را در رنکینگ جهانی بدست آورد. با این حال محصولات هایک ویژن بهترین انتخاب از جهت قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا و بهترین انتخاب است.