قیمت کابل شبکه لگراند legrand

لیست قیمت کابل شبکه لگراند legrand

در این مقاله قصد داریم به معرفی کابل شبکه لگراند بپردازیم. کابل شبکه یکی از پر کاربردترین ملزومات برق و تجهیزات پسیو شبکه در دنیا محسوب می‌شود. برند فرانسوی لگراند یک برند معتبر، با سابقه و پرآوازه در ساخت تجهیزات شبکه است که محصولاتی با کیفیت بالا و مطابق با استاندارد‌های جهانی تولید و عرضه می‌کند.

کابل شبکه لگراند در انواع بدون شیلد UTP و شیلددار SFTP و با استانداردهای Cat5e و Cat6 تولید می‌شوند که علاوه بر عملکرد و کیفیت بالا، از قیمت مناسبی هم برخوردارند. اگر قصد خرید کابل شبکه لگراند را دارید، در ادامه با مجله برقچی همراه باشید تا علاوه بر معرفی کابل شبکه لگراند، از لیست قیمت کابل شبکه این شرکت مطلع شوید تا با خیال راحت خرید مطمئنی رو تجربه کنید.

کابل شبکه لگراند legrand

کابل لگراند

کابل لگراند

کابل شبکه لگراند چینی یا فرانسوی؟

کابل شبکه لگراند فرانسوی در بازار موجود نیست بلکه کابل شبکه لگراند چینی با همان کیفیت و اصالت در بازار موجود است که دارای تست فلوک هست می‌باشد.

لیست قیمت کابل شبکه لگراند

 معرفی کابل شبکه لگراند بدون پرداختن به قیمت آن امکان‌پذیر نیست. مسلماً قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال از نمونه‌ تقلبی و کپی شده‌ آن بیش‌تر است. همچنین فاکتور‌های مختلفی همچون UTP یا SFTP بودن آن بر روی قیمت کابل شبکه تاثیر گذار است. به عنوان مثال کابل شبکه لگراند Cat6 SFTP با توجه به اینکه دارای شیلد و فویل می‌باشد و از نویز و تداخل سیگنال‌ها جلوگیری می‌کند، ممکن است هزینه بالاتری نسبت به نوع UTP داشته باشد.

قیمت کابل شبکه لگراند CAT6 SFTP اوریجینال با تست فلوک

 کابل شبکه لگراند CAT6 SFTP از نوع SFTP می‌باشد که دارای شیلد و فویل برای محافظت بیش‌تر در برابر نویز است و در طبقه بندی Cat6 قرار دارد. روکش این مدل از کابل شبکه لگراند از نوع PVC است. همچنین این محصول به صورت حلقه 500 متری ارائه می‌شود.

Cat 6: این نوع کابل شبکه که در دسته‌بندی Cat6 قرار دارد می‌تواند سرعت انتقال 1 گیگابیت را با پهنای باند 250 مگاهرتز فراهم کند.

نکته مهم، کابل شبکه Cat6 با حداکثر طول 37 متر می‌تواند از سرعت انتقال 10 گیگابیت پشتیبانی کند.

قیمت تقریبی هر متر کابل شبکه لگراند CAT6 SFTP اوریجینال با تست فلوک در حال حاضر 13 الی 15 هزار تومان است.

قیمت کابل شبکه لگراند CAT6 UTP اوریجینال با تست فلوک

 کابل شبکه لگراند CAT6 UTP از نوع UTP می‌باشد که فاقد شیلد می‌باشد و در طبقه بندی Cat6 قرار دارد. روکش این مدل از کابل شبکه لگراند از نوع PVC است. همچنین این محصول به صورت حلقه 305 متری ارائه می‌شود.

 

  • Cat 6: این نوع کابل شبکه که در دسته‌بندی Cat6 قرار دارد می‌تواند سرعت انتقال 1 گیگابیت را با پهنای باند 250 مگاهرتز فراهم کند.

قیمت تقریبی هر متر کابل شبکه لگراند CAT6 UTP اوریجینال با تست فلوک در حال حاضر 8 الی 10 هزار تومان است

قیمت کابل شبکه لگراند CAT6a SFTP اوریجینال با تست فلوک

کابل شبکه لگراند CAT6a SFTP از نوع SFTP می‌باشد که دارای شیلد و فویل برای محافظت بیش‌تر در برابر نویز است و در طبقه بندی Cat6a قرار دارد. روکش این مدل از کابل شبکه لگراند از نوع PVC است.

  • Cat 6a: این نوع کابل شبکه که در دسته‌بندی Cat6a قرار دارد می‌تواند سرعت انتقال 10 گیگابیت را با پهنای باند 500 مگاهرتز فراهم کند.

قیمت تقریبی هر متر کابل شبکه لگراند CAT6a SFTP اوریجینال با تست فلوک در حال حاضر 25 الی 27 هزار تومان است.

قیمت کابل شبکه اوت دور لگراند CAT6 SFTP اوریجینال با تست فلوک

کابل شبکه اوت دور لگراند CAT6 SFTP از نوع SFTP می‌باشد که دارای شیلد و فویل برای محافظت بیش‌تر در برابر نویز است و در طبقه بندی Cat6 قرار دارد. روکش این مدل از کابل شبکه لگراند از نوع PE است. این محصول به صورت حلقه 305 متری ارائه می‌شود.

  • Cat 6: این نوع کابل شبکه که در دسته‌بندی Cat6 قرار دارد می‌تواند سرعت انتقال 1 گیگابیت را با پهنای باند 250 مگاهرتز فراهم کند.
  • کابل شبکه Outdoor: کابلی است که برای تحمل شرایط محیطی و فیزیکی طراحی و تولید شده است، شرایطی همچون تغییرات دما، برف و باران، اشعه UV خورشید و دیگر مواردی که باعث صدمه به کابل شبکه می‌شوند. این نوع کابل‌ها به صورت ضد آب ساخته می‌شوند و در برابر گرما و سرما عملکرد بسیار بهتری را نسبت به کابل‌های داخلی دارند.

قیمت تقریبی هر متر کابل شبکه اوت دور نگزنس CAT6 SFTP با جنس روکش بیرونی PE که مناسب فضای بیرون است بین 13 الی 15 هزار تومان است.

قیمت کابل شبکه لگراند ایرانی با تست چنل و پرمنت

کابل شبکه لگراند ایرانی دارای دو نوع است، کابل شبکه SFTP و کابل شبکه UTP. که به ترتیب به صورت شیلددار و بدون شیلد عرضه می‌شوند که علاوه بر کیفیت ساخت خوب، از قیمت مناسب‌تری نیز برخوردار است.

قیمت تقریبی هر متر کابل شبکه لگراند ایرانی با تست چنل 6 الی 7 هزار تومان و با تست پرمننت 7 الی 8 هزار تومان است. این کابل دارای گارانتی یک ساله به شرط پاس کردن تست است.

در هنگام خرید کابل شبکه لگراند به چه نکاتی توجه کنیم؟

در ادامه معرفی کابل شبکه لگراند نکاتی که پیش از خرید کابل شبکه باید مدنظر قرار دهید را مرور خواهیم کرد:

  • حتما از فروشنده برگه تست فلوک گرفته شود.
  • نمره تست فلوک باید بین 3 تا 5 باشد.
  • نمره تست فلوک کابل شبکه لگراند وارداتی از جمله چینی دامنه فلورانس کمتری نسب به نمره تست فلوک کابل شبکه لگراند ایرانی دارد؛ پس از این جهت شوکه نشوید.
  • کابل شبکه ایرانی در کنار قیمت مقرون به صرفه خود، از کیفیت مناسبی نیزبرخوردار است؛ پس اگر جیب پر پول ندارید جای هیچ گونه نگرانی نیست.