دزدگیر اماکن کلاسیک

در این نوع از دزدگیرها سنسورهای خاصی به کار گرفته شده که با تشخیص حرکت، ضربه یا هر نوع محرک فعال کننده‌ی دیگری به کار می‌افتند و فعالیت خاصی که برای آن‌ها تعریف شده، را اجرایی می کنند؛ بطور مثال آژیر خطر را به صدا در می‌آورند، به شماره مشخصی تماس می‌گیرند و یا به آن پیامک می‌فرستند. این نوع از حسگرها را می‌توانید در هر جای ساختمان خود مانند ورودی‌ها، راهروها، بالکن و غیره نصب نمایید تا تمامی مناطق در معرض خطر را پوشش داده باشید.

دزدگیر اماکن کلاسیک محصولات گوناگونی مانند چشمی دزدگیر، تلفن کننده، باتری و کنترل پنل دستگاه مرکزی دزدگیر را ارائه می‌کند و شما می‌توانید پس از مشاوره با کارشناسان آتینه و با توجه به نوع ساختمان خود بهترین دزدگیر منزل کلاسیک را به تعداد دلخواه انتخاب کرده و سپس سفارش بدهید.

انواع مرکز دزدگیر کلاسیک

شرکت کلاسیک تاکنون چندین مورد مرکز دزدگیر معرفی نموده که هر یک از آن‌ها قابلیت‌های خاصی را به همراه داشته‌اند.
در حال حاضر این شرکت دو مرکز دزدگیر را در سبد محصولات خود جای داده و تنها تفاوت این دو مرکز دزدگیر در نوع ریموت دستگاهها می باشد؛ به گونه ای که ریموت مرکز دزدگیر کلاسیک Z۴ ULTRA ساخت داخل کشور است و برد ریموتهای آن تا حداکثر ۵۰ متر می‌رسد و دستگاه Z۴ PRO Gigacode دارای نوعی ریموت آنتن دار است که برد ریموت بیشتری دارد و مسافتی تا حدود ۱۰۰ متر را پشتیبانی می کند. مرکز دزدگیر کلاسیک دارای ۴ زون با سیم است که هر یک کاربرد خاصی دارد. همچنین این دستگاه بجز زون با سیم نیز می‌تواند از ۱۵ سنسور بیسیم پشتیبانی نماید. سیستم رمزنگاری دستگاه ۶۴ بیتی متغیر است که باعث می شود تنها مرکز دزدگیر با ریموت فابریک خودش عمل نماید.
البته می توان به مرکز دزدگیر کلاسیک تا تعداد ۱۵ عدد چشمی را نیز اضافه نمود.

محصولات دزدگیر کلاسیک

دزدگیر کلاسیک Z4

دوربین مداربسته تحت شبکه یونی آرک

چشمی دزدگیر کلاسیک

دوربین مداربسته تحت شبکه یونی آرک

دزدگیر اماکن Z7

دوربین مداربسته تحت شبکه یونی آرک

قیمت دزدگیر اماکن کلاسیک

همانطور که دیدیم دزدگیر کلاسیک و متعلقات آن جزو بهترین انتخاب ها به شمار می رود و شما می‌توانید به سادگی آن را برای امنیت ساختمان خود استفاده کنید. قیمت دزدگیر کلاسیک در رده متوسط ها قرار می‌گیرد و احتمالا برای خرید آن با مشکلی مواجه نخواهید شد.
کیفیت دزدگیرهای کلاسیک در مقایسه با قیمتی که ارائه می‌دهد بسیار معقول به نظر می رسد و در صورتی که قصد خرید دزدگیر اماکن با کیفیت و با قیمت مناسب را دارید، استفاده از این برند پیشنهاد می‌شود.