Uniview که در حال حاضر به یک کمپانی پیشرو در زمینه تولید دوربین مداربسته تحت شبکه تبدیل شده است دارای سابقه ای بسیار طولانی در زمینه تولید تجهیزات در صنعت فناوری اطلاعات بوده است. دوربین مداربسته یونی ویو یکی از محصولات این کمپانی معتبر چینی است. آنچه در مورد برند یونی ویو می بایست به آن توجه داشته باشید آن است که تمامی دوربین های مداربسته این برند با تکنولوژی تحت شبکه به بازار عرضه شده است. یونی ویو با عرضه انواع دوربین مداربسته تحت شبکه توانسته به رتبه ششم در جهان دست پیدا کند. تمامی محصولات و دستگاه های عرضه شده توسط برند یونی ویو با علامت UNV در بازار موجود می باشند.

در مورد برند یونی ویو آنچه باید بدانید آن است که یونی ویو از سال 2006 فعالیت خود را در کشور چین فعالیت خود را آغاز نمود. این برند چینی با عرضه دوربین مداربسته یونی ویو با کیفیت ساخت بالا توانست در سال 2014 به سومین برند تولید کننده دوربین مداربسته در چین تبدیل شود. دستیابی به حجم بالای فروش با سود بالا در سال 2013 سبب شد تا به فروش بالایی در حدود 1 و نیم میلیارد دست پیدا کند.

آنچه سبب قدرت این برند چینی شده است آن است که بخش زیادی از سود و درامد خود را به تیم R&D خود اختصاص دهد به گونه ای که در سال 2014 تعداد نمایندگی دوربین یونی ویو در جهان به 400 برسد.

قیمت دوربین مداربسته یونی ویو

همانطور که گفتیم یونی ویو یکی از تولید کنندگان برتر کشور چین محسوب می شود که تا کنون سیستم های نظارت تصویری پیشرفته ای را به بازار عرضه نموده است. طبق میزان درآمد اعلام شده این شرکت در سال 2015 برند یونی ویو توانست به هشتمین شرکت برتر تولید کننده تجهیزات نظارت تصویری دست پیدا کند. می توان گفت آنچه سبب محبوبیت دوربین مداربسته یونی ویو در ایران شده است قیمت مقرون به صرفه آن ها در مقایسه با سایر برندهای دوربین مداربسته است. به دلیل آنکه دوربین های مداربسته UNV با تکنولوژی شبکه به بازار عرضه شده اند پس کیفیت تصویر بسیار بالایی در مقایسه با دوربین های آنالوگ نیز ارائه می کنند. با نگاه به لیست قیمت unv متوجه خواهید شد که قیمت بسیار مناسب انها در کنار کیفیت تصویر مطلوب سبب شده تا این محصولات یونی ویو قابل رقابیت با محصولات سایر برندها باشد.

محصولات یونی ویو

لیست قیمت دوربین یونی ویو

دوربین دام (Dome) یونی آرک

لیست قیمت دوربین یونی ویو

دوربین بالت (Bullet) یونی آرک

لیست قیمت دوربین یونی ویو

دوربین اسپید دام (PTZ) یونی آرک

یونی ویو نسل جدید دوربین های IP

در چندین ماه اخیر، برند یونی ویو آخرین سری از محصولات خود با نام StarView را به بازار عرضه نموده است. دوربین مداربسته یونی ویو از سری StarView  عملکردی مشابه دوربین های Starlight دارد. در واقع در سال 2017 یونی ویو تصمیم گرفت تا کارکرد این تکنولوژی را بهبود ببخشد و قابلیت های بهتری را بر روی دوربین های مداربسته خود تعبیه کنید. تکنولوژی StarView قادر است صحنه های بسیار مطلوبی از اشیا و تصاویر ثابت و متحرک را به خوبی در تاریکی شب در اختیار شما قرار دهد. شاید از میزان کیفیت تصویر دریافتی شگفت زده باشید اما دوربین مداربسته یونی ویو تصاویر فوق واضح را به صورت رنگی در طول شب در اختیار شما قرار دهد. این کیفیت تصویر مناسب در کنار قیمت مقرون به صرفه محصولات سبب شده تا این محصولات به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست پیدا کند.

شما همراهان گرامی می توانید به منظور دریافت قیمت دوربین مداربسته یونی ویو و دریافت مشاوره پیش از خرید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

در این مقاله ، به معرفی کامل محصولات یونی ویو، شامل دوربین تحت شبکه یونی ویو و انواع دوربین های این برند در ایران پرداختیم که آتی نگر یکی از کمپانی های دارای نمایندگی یونی ویو در ایران است. همچنین برای راهنمای گام به گام انتخاب و خرید دوربین مداربسته یونی ویو حتماً با کارشناسان ما در شرکت اتی نگر از طریق شماره 91006008-021 تماس بگیرید.

 

همچنین در قسمت بالای این سایت ، استعلام قیمت های محصولات یونی ویو شامل لیست قیمت دوربین unv و لیست قیمت NVR یونی ویو را به شما ارائه می دهیم. توجه داشته باشید که این قیمت‌ها با نوسانات دلار به روز می شود و ممکن است در نمایندگی‌های مختلف کمی متفاوت باشد.

سوالات متداول

۱. بهترین نوع دوربین یونی ویو برای نظارت بر محیط خارجی کدام است؟

انتخاب بهترین نوع دوربین به عوامل مختلفی مانند محیط مورد نظر، شرایط آب و هوایی، نیاز به دید در شب، و بودجه شما بستگی دارد.

• برای محیط های خارجی با شرایط آب و هوایی نامناسب، دوربین های ضد آب و ضد گرد و غبار با قابلیت دید در شب قوی مانند Uniview IPC6625ER-X یا Uniview IPC360-G2-2880 مناسب هستند.

• برای محیط های وسیع، دوربین های دام با زاویه دید گسترده مانند Uniview IPC7361ER-X یا Uniview IPC360-G2-4000 انتخاب ایده آلی هستند.

• برای محیط های کم نور، دوربین های با قابلیت دید در شب رنگی مانند Uniview IPC2322SR-X یا Uniview IPC3222ER-X مناسب هستند.

۲. چگونه می توان از هوش مصنوعی در دوربین های یونی ویو استفاده کرد؟

دوربین های یونی ویو با قابلیت هوش مصنوعی می توانند برای تشخیص چهره، تشخیص پلاک خودرو، تشخیص عبور از خط، و تشخیص حرکت انسان استفاده شوند. برای استفاده از این قابلیت ها باید نرم افزار هوش مصنوعی Uniview را نصب کنید.

• تشخیص چهره: برای شناسایی افراد مجاز و غیر مجاز به محوطه

• تشخیص پلاک خودرو: برای کنترل تردد خودروها در پارکینگ یا ورودی اماکن

• تشخیص عبور از خط: برای ایجاد هشدار در صورت عبور افراد یا اشیاء از خط تعیین شده

• تشخیص حرکت انسان: برای ایجاد هشدار در صورت ورود انسان به محوطه

3. آیا دوربین های یونی ویو امن هستند؟

  • دوربین های یونی ویو از فناوری های امنیتی پیشرفته مانند رمزگذاری تصاویر و فیلتر کردن آدرس IP استفاده می کنند. با این حال، برای حفظ امنیت دوربین های خود باید اقدامات احتیاطی مانند انتخاب رمز عبور قوی و به روز رسانی را انجام دهید.

4. چگونه می توان تصاویر دوربین های یونی ویو را به صورت امن ذخیره کرد؟

برای ذخیره امن تصاویر دوربین های یونی ویو، می توانید از هارد دیسک یا سرویس های ذخیره سازی ابری استفاده کنید.

• هارد دیسک: برای ذخیره محلی تصاویر

• سرویس های ذخیره سازی ابری: برای ذخیره تصاویر به صورت آنلاین و دسترسی به آنها از راه دور