قیمت منبع تغذیه UPS فاراتل Faratel

قیمت منبع تغزیه UPS فاراتل Faratel

شرکت فاراتل در تاریخ 1352/03/27 رسما شروع به فعالیت نمود، در آن زمان با پيش بينى دقيقى از نقش تجهيزات الكترونيك در دنياى آينده و لزوم حفاظت از آنها در پهنه سرمايه گذاري هاى عظيم ملى با تکیه بر فن آوری های پیشرفته خود، در مدتی قریب به نیم قرن، صد ها هزار میلیارد ریال از انواع محصولات الکترونیک خانگی، اداری، تجاری و خدماتی را در مقابل نوسانات و قطع برق محافظت نموده و با تامین برق دائم و بدون وقفه، علاوه بر حفاظت تجهیزات سخت افزاری، حجم عظیمی از ذخایر اطلاعاتی را بر روی انواع حافظه های الکترونیکی نگهداری نموده است.

شرکت فاراتل در هر دوره ای به فراخور نیاز جامعه پیش رفته و نیاز ها را با تولید داخلی و ملی پاسخ داده است از این رو، واقعا عنوان “پیشرو صنایع الکترونیک در ایران” را بدست آورده است. فاراتل همواره در طول این 45 سال سعی بر آن داشته تا با تلاش، خلاقیت و نوآوری، بر شعار همیشگی خود استوار باشد و جایگاه پیشرو بودن خود را در این صنعت حفظ نماید. در حال حاضر بیش از 5 میلیون ترانس و استابیلایزر فاراتل در سراسر کشور نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته و همچنین تا کنون بیش از نیم میلیون دستگاه یو پی اس فاراتل نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

محصولات فاراتل (Faratel)

منبع تغزیه UPS فاراتل

منبع تغزیه UPS فاراتل

منبع تغزیه UPS فاراتل

منبع تغزیه یا همان یو پی اس چیست؟

یو پی‌ اس به زبان خودمانی چه دستگاهی بوده و موارد کاربرد آن چیست؟ توضیح روان و ساده‌ی آن را اینجا بخوانید. دانستن این موضوع حائز اهمیت است. بسیاری از دستگاه‌ ها و رخداد های آب و هوایی از قبیل رعد و برق، افتادن درخت‌ ها، اتصال کوتاه و غیره بر جریانی که توسط کامپیوتر ها، سیستم‌ های اتوماتیک و سخت‌ افزار تغذیه می‌ شود اثر می‌ گذارد.

همچنان که قدم به هزارۀ جدید می‌ گذاریم، عنوان‌ های خبری پیوسته متذکر می‌ شوند که اقتصاد شبکۀ در حال توسعه به طرز قابل توجهی متکی به منابع انرژی و همچنین پخش آن است. همچنان که تجارت‌ ها بیشتر به الکترونیک اتکا پیدا می‌ کنند، بیشتر در معرض مشکلاتی که در تولید، توسعه و انتقال برق وجود دارد قرار می‌ گیرند. امروزه اعتماد حرف اول را می‌ زند. اگر شما یا مشتریان به علت مشکلات ناشی از برق، قادر به دسترسی به برنامه‌ های اصلی شرکت نباشید، اعتبار و درآمد خود را از دست می‌ دهید. یک اصل ساده در اقتصاد موفق این است که: اگر در دسترس نباشید مشتری خود را از دست می‌ دهید.

منبع تغزیه یا همان یو پی اس چیست؟

سیستم یو‌ پی‌ اس از وسایل الکتریکی حساس در برابر نوسانات برق محافظت کرده و از تعمیرات و عقب افتادگی هزینه‌ بردار جلوگیری می‌ نماید. یوپی‌ اس برای محافظت از دستگاه‌ های الکتریکی حساس، ثبات جریان و برق تقویتی فراهم نموده و به آنلاین ماندن برنامه های حساس کمک می‌ نماید. برخی مزایای استفاده از UPS فاراتل عبارتند از:

  • در برابر موج ناگهانی ولتاژ محافظت ایجاد می کند
  • ولتاژ را تنظیم کرده یا باعث ثبات جریان می شود
  • در زمان قطعی گذرا و نوسانات ولتاژ عملیات بدون توقف برق ایجاد کند
  • زمان کافی برای اپراتور فراهم می کند تا اطلاعات را ذخیره نماید، فایل های باز را ببندد و کامپیوتر را shut down کند
  • باعث تجمع برق ژنراتور یا سیستم پشتیبان می شود تا در قطعی های بلند مدت برنامه ها متوقف نشوند

با یو پی‌ اس از چه وسیله‌ ای می‌ توان محافظت کرد؟ امروزه هر دستگاهی که نگرانی قطع برق برنامه‌ های حساس آن وجود دارد، باید از سیستم یو پی‌ اس محافظت برق استفاده نماید. مثلا:

  • کامپیوتر های شخصی و شبکه‌ های کوچک
  • شبکه‌ های LAN و WAN
  • دستگاه‌ های ذخیره اطلاعات
  • تلفن‌ های الکتریکی
  • عملیات صنعتی
  • سیستم‌های امنیتی و کنترل
  • اتوماتیک ساختمان
  • محافظ تجهیزات حساسی چون پزشکی