معرفی برند یونی آرک

برند یونی آرک برند جدیدی است که به تازگی وارد بازار تجهیزات امنیتی و نظارتی وارد شده است. برند یونی آرک محصولاتی کاملاً جدید تحت شبکه (IP) با عملکردی عالی، بسیار کم هزینه و ویژگی های پیشرفته تولید کرده است . شعار اصلی برند یونی آرک “ بسیار مقرون به صرفه ، کیفیت قابل اعتماد ، آسان برای استفاده ” می باشد.

به دلیل قیمت مناسب و راه اندازی آسان دوربین یونی آرک و دیگر محصولات بیشتر در پروژه های کوچک و متوسط مانند فروشگاه، مغازه ها، مجتمع های مسکونی و کارگاه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

برند یونی آرک زیر مجموعه برند یونی ویو است. شرکت یونی ویو واقع در کشور چین و رتبه دوم سیستم‌های نظارتی چین را دارا می باشد. این برند به نوعی نمونه اقتصادی یونی ویو هستند که از کیفیت بالایی برخوردارند. یونی آرک فقط روی تولید دوربین IP تمرکز کرده است. از دستگاه ضبط کننده NVR در دوربین‌های IPاستفاده می‌شود‌. این برند تنها دوربین‌های IP تولید می‌کند، با این وجود برای انواع  پروژه‌های بزرگ و کوچک مناسب هستند. دوربین‌های آنالوگ نیز دارای کیفیت مناسبی هستند اما با پیشرفت تکنولوژی دوربین‌های IP کاربردی‌تر هستند.

در آینده ای نه چندان دور برند یونی آرک در عرصه سیستم مداربسته پیشرفت های شگرفی خواهد داشت به طوری که باعث تحولات بسیاری در این بازار خواهد شد و سهم زیادی از بازار تجهیزات و سیستم های مداربسته را به خود اختصاص خواهد داد.

ویژگی های برند یونی آرک

برند یونی آرک در ابتدا روی تنوع محصول تاکید داشت اما اکنون در تولید برند یونی آرک کیفیت را در اولویت قرار داده است. یونی آرک ۸ مدل دوربین و ۹ مدل دستگاه NVR روانه بازار کرده است. ازویژگی‌های محصولات یونی آرک می توان از کیفیت تصویر، زاویه دید و نصب آسان نام برد و از دیگر مزایای محصولات یونی آرک محیط کاربری آسان و به دور از پیچیدگی است‌ که هر فردی می تواند به راحتی با آن کار کند.

این برند دارای دامنه حرکتی گسترده برای اطمینان از تصویر عالی با تمایز قابل توجهی در تصاویر دور و نزدیک را دارا می باشد. هم چنین با ترکیب تکنولوژِ های فشرده سازی باعث کاهش حجم ذخیره سازی می شود.

محصولات یونی آرک

لیست قیمت دوربین یونی آرک

دوربین دام (Dome) یونی آرک

لیست قیمت دوربین یونی آرک

دوربین بالت (Bullet) یونی آرک

لیست قیمت دوربین یونی آرک

دوربین اسپید دام  (PTZ) یونی آرک

ویژگی های دوربین مداربسته یونی ارک

دوربین مداربسته یونی‌ارک (Uniarch) یکی از برندهای معروف در زمینه تولید دوربین‌های مداربسته است. دوربین‌های مداربسته یونی‌ارک با ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوعی عرضه می‌شوند که به شما کمک می‌کنند تا امنیت و نظارت خود را بهبود بخشید. برخی از ویژگی‌های مهم دوربین‌های مداربسته یونی‌ارک عبارتند از:

1. رزولوشن بالا: دوربین‌های مداربسته یونی‌ارک از رزولوشن بالا برخوردارند که امکان ضبط تصاویر با جزئیات دقیق را فراهم می‌کند. رزولوشن بالا به شما امکان می‌دهد تا تصاویر واضح و واقعی را در نظارت و ضبط ویدیوها تجربه کنید.

2. قابلیت شبکه‌بندی: دوربین‌های مداربسته یونی‌ارک از قابلیت شبکه‌بندی پشتیبانی می‌کنند. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا دوربین‌ها را به شبکه متصل کنید و به راحتی از راه دور به تصاویر و ویدیوها دسترسی داشته باشید. همچنین، می‌توانید برنامه‌های کاربردی موبایل را نصب کنید و از طریق آنها دوربین‌ها را کنترل کنید.

3. تشخیص حرکت: دوربین‌های مداربسته یونی‌ارک دارای قابلیت تشخیص حرکت هستند. با استفاده از این ویژگی، می‌توانید دوربین را طوری تنظیم کنید که در صورت تشخیص حرکت در منطقه‌ای خاص، هشدار به شما دهد یا ضبط تصاویر را فعال کند. این ویژگی برای افزایش امنیت مفید است.

4. ضدآب و مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی: برخی از دوربین‌های مداربسته یونی‌ارک دارای استاندارد ضدآب و مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی هستند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد دوربین را در فضاهای بیرونی یا در محیط‌های با شرایط آب و هوایی نامساعد نصب کنید و بدون نگرانی از خرابی دوربین، نظارت را ادامه دهید.

5. قابلیت دید در شب: برخی از دوربین‌های مداربسته یونی‌ارک دارای قابلیت دید در شب با استفاده از تکنولوژی IR هستند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد در شرایط نور کم یا تاریکی کامل همچنان تصاویر با کیفیتی را دریافت کنید و نظارت ادامه یابد.

6. ذخیره‌سازی و ضبط: دوربین‌های مداربسته یونی‌ارک از طریق کارت حافظه یا سیستم‌های ذخیره‌سازی شبکه (NVR) توانایی ضبط و ذخیره تصاویر را دارند. شما می‌توانید تنظیمات ضبط را براساس نیازهای خود تعیین کنید و تصاویر را برای بازبینی بعدی یا آرشیو سازی ذخیره کنید.

7. اتصالات و امکانات ارتباطی: دوربین‌های مداربسته یونی‌ارک از اتصالات مختلفی مانند Ethernet و Wi-Fi پشتیبانی می‌کنند. این امکان به شما می‌دهد تا دوربین را به شبکه محلی یا اینترنت متصل کنید و به راحتی به تصاویر و ویدیوها دسترسی داشته باشید.