شرکت فناوری دیجیتال شنزن تی وی تی (Shenzhen TVT Digital Technology Co) که به اختصار TVT نامیده می‌ شود در سال 2004 تاسیس و در شهر شنزن چین مستقر شد. در دسامبر 2016 این شرکت در بورس اوراق بهادار شنزن ثبت شد. شرکت تی وی تی (TVT) تولید کننده انواع محصولات امنیتی و سیستم‌ های نظارتی است که در سراسر جهان ارائه می‌ شود. این شرکت محصولات امنیتی را تولید کرده و به فروش می‌ رساند و خدمات پس از فروش آنها را ارائه می‌ دهد.

شرکت تی وی تی دارای مرکز تولید و پایگاه تحقیق و توسعه مستقلی است که در چندین شهر و استان کشور چین شعبه دارد و در بیش از 120 کشور و در مناطق مختلف با بهترین شرکت های تولید کننده سیستم های امنیتی و نظارتی رقابت شدیدی دارد. این شرکت به عنوان یکی از اولین شرکت‌ هایی است که در رده بندی صنعت نظارت تصویری چین وارد شده و فعالیت های برون مرزی و بین‌ المللی داشته است. سیستم خدمات بازاریابی شرکت TVT مستقل و کامل می باشد.

تولیدات شرکت تی وی تی (TVT) در زمینۀ سیستم‌ های حفاظتی و دوربین مدار بسته، خطوط تولید یکپارچه و محصولاتی مانند دوربین HD IP، دوربین آنالوگ، HD NVR ،HD DVR و مانند آن می باشد.

محصولات تی وی تی tvt

دوربین دام (Dome) تی وی تی

دوربین بالت (Bullet) تی وی تی

دستگاه ضبط تی وی تی

توسعه شرکت تی وی تی TVT

شرکت تی وی تی (TVT)  به تحقیق و توسعه و نوآوری در زمینه محصولات و فناوری اهمیت زیادی می دهد و به همین دلیل برای  پرورش نسل مهندسین ارشد باسواد و کارشناسان‌فنی در چند رشته مربوط به تکنولوژی‌های اصلی سرمایه گذارای کرده است از جمله : فن‌آوری رمزگذار صوتی و تصویری، الگوریتم پردازش ویدئو 3A، الگوریتم پردازش تصویری هوشمند و الگوریتم یادگیری عمیق، انتقال و ذخیره سازی ابری، پردازش داده های بزرگ، کنترل شبکه و انتقال، نظارت بر فیلمبرداری موبایل.

به دلیل تحقیق و توسعه و هم چنین نوآوری هایی که شرکت تی وی تی انجام داده است باعث شده محصولات باکیفیت و راهکارهای پیشرفته‌ای ارائه دهد. شرکت تی وی تی (TVT) نگاهی رو به جلو دارد و با چشم انتظار فردایی بهتر محصولات و راهکارهای بهتر و کارآمدتری را در زمینه امنیت تصویری ارائه می دهد..

 یکی از اصلی ترین رقبای برند های مطرح دوربین مداربسته مانند هایک ویژن و داهوا برند تی وی تی می باشد. یکی از رویکردهای بازاریابی در صنعت امنیت، افزایش تولید و کاهش قیمت با حفظ کیفیت محصول است که می تواند یک راهکار اساسی رقابت برای شرکت های تولید کننده سیستم های امنیتی باشد و شرکت تی وی تی به نحو احسن این استراتژی را به اجرا گذاشته است.

برند تی وی تی در صنایعی مانند شهر امن، تأمین امنیت نقل و انتقالات مالی، املاک و مستغلات، آموزش، زنجیره‌ تجاری، پارک و مانند آن به کار گرفته می‌شود زیرا این شرکت راهکارهای ذخیره و کنترل سیستم را ارائه می‌دهد.

با توجه به آمارها، تی وی تی در دو سال اخیر توانسته با بهبود کیفیت و افزایش میزان تولید سهم خود را از بازار جهانی دوربین های مداربسته به میزان قابل توجهی افزایش دهد. بدین ترتیب برند TVT را باید یکی از مهمترین شرکت های صنعت حفاظت تصویری در دنیا به حساب آورد.

چشم انداز شرکت تی وی تی TVT

برند تی وی تی چشم انداز بسیار وسیعی برای خود تعیین کرده است. شرکت تی وی تی برنامه ریزی کرده است که در آینده تعداد نمایندگی های خود را بیشتر کرده و به یکی از شرکت های قدرتمند در زمینه تولید و فروش دوربین مداربسته در سطح بازارهای بین المللی تبدیل شود. هر چند در حال حاضر نیز این شرکت یکی از قدرتمند این حوزه به شمار می رود و این کاملا مشخص است. مراکز تجاری و دولتی بسیار زیادی در سراسر دنیا از محصولات شرکت تی وی تی استفاده می کنند زیرا کیفیت دوربین های مداربسته تی وی تی بسیار بالاست. تی وی تی سعی می کند مانند بسیاری از تولیدات کشور چین محصولی با قیمت کمتر اما با همان کیفیت محصولات کشورهای اروپایی و آمریکایی به مشتریان عرضه کند و در نتیجه به راحتی می تواند در سال های آینده سهم خود را در بازار امنیت جهانی افزایش دهد.