دزدگیر اماکن GMK

دزدگیر اماکن برند GMK یکی از سیستم های معتبر در بین برند های دیگر دزدگیر اماکن است.از نظر تنوع ، دزدگیر های اماکن زیادی در حال فعالیت می باشند که تنها چند برند به عنوان برند های قدیمی و با سابقه در حال فعالیت هستند که دزدگیر اماکن برند GMK یکی از همین برند های قدیمی و بسیار قدرتمند است.در سیستم دزدگیر اماکن یکی از مهمترین ویژگی های قابل برسی برای کاربران ، پشتیبانی سیستم مورد نظر می باشد.به عبارت دیگر گارانتی محصولات امنیتی از اهمیت بالایی برخوردار است از این رو برند GMK محصولات خود را گارانتی نموده و توسط بیمه نامه سرقت آنها را تضمین نموده است.همین موضوع سبب شده تا کاربران زیادی از این محصول استقبال نمایند.

محصولات دزدگیر اماکن GMK

برای معرفی محصولات GMK ابتدا لازم است تا در مورد خود دزدگیر اماکن اطلاعاتی بیان کنیم.در سیستم دزدگیر اماکن ، محصولات بر اساس ویژگی های موجود در آنها دسته بندی می شود.به عبارت دیگر هر دستگاه دزدگیر اماکن از ویژگی هایی برخوردار است که موارد استفاده از آنها را مشخص می کند.به طور مثال یکی از مهمترین ویژگی های موجود در سیستم دزدگیر اماکن ، تلفن کننده سیستم می باشد.
تلفن کننده در سیستم دزدگیر اماکن از دو نوع خط ثابت و سیم کارتی موجود می باشد.
در گذشته در مورد دزدگیر های سیم کارتی مطالبی عنوان شده است که می توانید آنها را برسی نمایید.
حال بر اساس ویژگی های گوناگونی که در دستگاه های دزدگیر اماکن موجود است ، مدل بندی دستگاه بر اساس وجود تلفن کننده صورت می گیرد.محصولات GMK از چند دستگاه اصلی تشکیل شده است که از نظر کیفیت ساخت همه در یک سطح قرار دارند اما بر اساس امکانات و ویژگی های مختلف دسته شده اند.
یکی از بهترین مدل دستگاه های GMK مدل GMK910 می باشد.
این دستگاه از نظر ویژگی تمامی امکانات را در خود جای داده است.به طور مثال دستگاه GMK 910 از دو تلفن کننده خط ثابت و سیم کارتی به طور همزمان پشتیبانی می کند.همچنین این دستگاه دارای ۸ زون با سیم و ۸ زون بی سیم می باشد که می تواند تعداد زیادی سنسور را مدیریت کند.

محصولات دزدگیر اماکن GMK

دزدگیر GM910

دزدگیر GMK 910

چشمی حرکتی GMK-p1000

GMK-Q1

دزدگیر GMK Q1

چگونگی عملکرد دزدگیر های اماکن GMK

به طور کلی سیستم دزدگیر اماکن از چند بخش تشکیل شده است.
مدیریت سیستم به وسیله دستگاه مرکزی صورت می گیرد و تمامی سنسور ها به دستگاه مرکزی متصل می شوند. همچنین تلفن کننده ها نیز در داخل دستگاه مرکزی موجود می باشند و از طریق دستگاه مرکزی برق خود را تامین می کنند.سیستم دزدگیر اماکن توسط دستگاه مرکزی آن مدیریت می شود و هر نوع سنسوری که در سیستم تعریف شده باشد ، وظیفه ایی مشخص را انجام می دهد. به طور مثال سنسور چشمی (رادار) وظیفه تشخیص حرکت در محدوده دید خود را دارد و گزارشات را دستگاه مرکزی ارسال می کند.همچنین سنسور های دیگری نیز در سیستم دزدگیر اماکن وجود دارند که در موارد مختلفی از آنها استفاده می شود.