دزدگیر اماکن آژاکس

دزدگیر آژاکس یکی از برندهای مطرح و پرطرفدار در صنعت دزدگیرهای خودرو است. این دزدگیر با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، امنیت بالایی را برای خودروها فراهم می‌کند. این دزدگیر با داشتن قابلیت‌های متنوعی مانند قابلیت کنترل از راه دور، اعلام تخلف، حسگرهای حرکتی و صدا، قفل مرکزی و…، به نیازهای مختلف مشتریان پاسخ می‌دهد. دزدگیر آژاکس با داشتن طراحی زیبا و منحصر به فرد، به راحتی با دکوراسیون داخلی خودروها سازگاری دارد. همچنین با استفاده از فناوری‌های روز دنیا، از جمله تکنولوژی بی‌سیم، ارتباطات GPRS و GPS، قابلیت کنترل و مانیتورینگ از راه دور را نیز فراهم می‌کند.

آیا سنسور های آژاکس در فاصله زیادی از هاب نیز کار می کنند؟

در آزمایش ها حداکثر فاصله ی بین هاب و سنسور های آژاکس در فضای باز ۲۰۰۰ متر اندازه گیری شده است، اما در عمل با توجه به وجود موانع امکان دارد این مقدار متفاوت باشد. شما می توانید برای اطمینان خاطر بیشتر از سیگنال دهی مناسب با استفاده از اپلیکیشن آژاکس قدرت سیگنال را آزمایش کنید و بهترین مکان را برای نصب سنسور مور نظر بیابید.

باتری سنسور ها هر چند وقت یکبار نیاز به تعویض دارد؟

برق مورد نیاز سنسور های دزدگیر آژاکس از طریق باتری های از پیش نصب شده در سنسور تامین می شود، بر خلاف اکثریت دزدگیر های اماکن که از طریق یک اتصال سیمی تغذیه می کنند. برای بالابردن عملکرد سیستم آژاکس و راحتی شما، در این دزدگیر از پروتکلی استفاده شده است که عمر باتری سنسور های آژاکس را تا ۷ سال افزایش می دهد. دزدگیر هوشمند آژاکس می تواند تا ۷ سال بدون نیاز به تعویض باتری از محل کار یا منزل شما محافظت کند.

چگونه می توانم دزدگیر آژاکس را کنترل کنم؟

ساده ترین راه اپلیکیشن آژاکس می باشد که بر روی سیستم عامل های اندروید و آی او اس نصب می شود و می توانید از آن استفاده کنید. علاوه بر اطلاعاتی که در اختیار شما گذاشته می شود، می توانید از طریق اپلیکیشن دسترسی به پنل مسلح و غیر مسلح کردن دزدگیر آژاکس داشته باشید(مهم ترین اطلاعاتی که به آن دسترسی دارید: وضعیت سیگنال، سطح باتری و دما). علاوه بر این ها سیستم دزدگیر آژاکس می تواند از طریق صفحه کلید و ریموت کنترل نیز مسلح یا غیر مسلح شود.

محصولات دزدگیر اماکن آژاکس

چشمی هوشمند آژاکس

چشمی پلاس آژاکس

دزدگیر آژاکس

دزدگیر آژاکس مدل هاب 2

چشمی پرده ای آژاکس

چشمی پرده‌ای آژاکس

ویژگی های دزدگیر آژاکس

دزدگیر آژاکس(Ajax) را می توانیم هم رده‌ی قدرتمند ترین سیستم های امنیتی دنیا دانست، سیستمی که از پس چندین کار همزمان بر می آید. ازجمله مهم ترین کاربری های آن می توان به اعلام سرقت، تشخیص آتش سوزی و اعلام حریق، تشخیص نشت آب و… اشاره کرد. شما به راحتی می توانید هر سنسور یا افزودنی دیگری را چه قبل از خرید و راه اندازی کامل دزدگیر آژاکس چه بعد از آن، به سیستم امنیتی آژاکس خود اضافه کنید. دزدگیر هوشمند آژاکس را به راحتی می توانید با چند کلیک بر روی تلفن همراه خود متصل و از آن استفاده کنید.

همچنین دزدگیر آژاکس با داشتن قابلیت اتصال به سیستم‌های امنیتی خانگی، به راحتی می‌تواند به سیستم‌های امنیتی خانگی متصل شود و در صورت وقوع حادثه، اعلام تخلف و ارسال پیامک و یا تماس تلفنی به شماره‌های تعیین شده را انجام دهد.