ﺷﺮﮐﺖ ﻓﻨﯽ و ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ آﺗﯽ ﻧﮕﺮ الکترونیک در ﺳﺎل ۱۳۹۲ ﺗﺎﺳﯿﺲ ﮔﺮدﯾﺪ. ﻣﻮﺳﺴﯿﻦ ﺷﺮﮐﺖ دارای ﺳﺎﺑﻘﻪ ای در ﺗﺎﻣﯿﻦ و ﺗﺠﻬﯿﺰ و راه اﻧﺪازی ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫﺎی ﻣﺪار ﺑﺴﺘﻪ و ﺗﺠﻬﯿﺰات اﻣﻨﯿﺘﯽ ﺑﻮده و ﺳﺎﺑﻘﻪ درﺧﺸﺎﻧﯽ در زﻣﯿﻨﻪ ﻫﺎی ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت اﻣﮑﺎن ﺳﻨﺠﯽ، ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ ﭘﺎﯾﻪ، ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﭘﺮوژه ﻫﺎ، ﺷﺎﻣﻞ ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ ﺧﺮﯾﺪ، ﻧﺼﺐ و اﺟﺮا، راه اﻧﺪازی ﺳﯿﺴﺘﻢ و ﻣﺸﺎوره و ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﭘﺮوژه ﻫﺎ در ﺣﻮزه ﻫﺎی ﻣربوط ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ.

ﺷﺮﮐﺖ از ﺑﺪو ﺗﺎﺳﯿﺲ در ﺗﻤﺎﻣﯽ ﭘﺮوژه ﻫﺎی ﺧﻮد از ﺑﺮﺗﺮﯾﻦ و ﺑﺎﮐﯿﻔﯿﺖ ﺗﺮﯾﻦ ﺑﺮﻧﺪ ﻫﺎی دورﺑﯿﻦ ﻣﺪارﺑﺴﺘﻪ و ﺗﺠﻬﯿﺰات ﻧﻈﺎرﺗﯽ و ﺣﻔﺎﻇﺘﯽ اﺳﺘﻔﺎده ﻧﻤﻮده اﺳﺖ و ﻣﺤﺼﻮﻻت اﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎ را ﮐﻪ از ﻧﻈﺮ ﺗﻮﻟﯿﺪات دارای ﺑﺎﻻﺗﺮﯾﻦ رده ﻫﺎی ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ، ﺑﺎ ﻗﯿﻤﺘﯽ ﮐﺎﻣﻼ رﻗﺎﺑﺘﯽ ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺧﻮد اراﺋﻪ ﻣﯽ ﻧﻤﺎﯾﺪ. ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺷﺮﮐﺖ ﺗﻼش ﻫﺎی ﮔﺴﺘﺮده ای در ﺟﻬﺖ اﯾﺠﺎد ﺑﺴﺘﺮی ﻣﻨﺎﺳﺐ در ﺟﻬﺖ ﺗﻮﻟﯿﺪ دورﺑﯿﻦ ﻣﺪارﺑﺴﺘﻪ در داﺧﻞ ﮐﺸﻮر ﺟﻬﺖ اﺳﺘﻔﺎده ﺣﺪاﮐﺜﺮی از ﺗﻮان داﺧﻠﯽ و اراﺋﻪ ﻣﺤﺼﻮﻟﯽ ﺑﺎﮐﯿﻔﯿﺖ درﺧﻮر ﻣﺸﺘﺮی اﯾﺮاﻧﯽ ﻧﻤﻮده اﺳﺖ.

محصولات بصیر

دوربین دام ِ (Dome) بصیر

دوربین بالت (Bullet) بصیر

دستگاه ضبط XVR بصیر

تکنولوژی دوربین مداربسته بصیر

آتی نگر در ﺣﺎل ﺣﺎﺿﺮ دوربین های AHD را تولید می کند که از ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی ﻫﺎی روز دورﺑﯿﻦ ﻣﺪارﺑﺴﺘﻪ اﺳﺘﻔﺎده ﻧﻤﻮده و در داﺧﻞ ﮐﺸﻮر ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﯽ ﺷﻮد. ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی اﺳﺘﻔﺎده ﺷﺪه ﺑﺮای ﺑﺮﻧﺪ ﻣﺬﮐﻮر ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﻮد از ﻧﻈﺮ ﻗﯿﻤﺖ ﻗﺎﺑﻞ رﻗﺎﺑﺖ ﺑﺎ ﻣﺪل ﻫﺎی ﻣﺸﺎﺑﻪ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. این برند، برند بصیر نام دارد و در سال 98 به ثبت رسمی رسیده است. این دوربین های مداربسته به لحاظ ساخت از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و با توجه به طراحی و تکنولوژی ساخت می توان گفت دوربین مداربسته بصیر در محیط های مختلف از جمله محیط های اداری، آموزشی، بیمارستان ها، منازل و … قابل نصب می باشد. در ساخت این دوربین های مداربسته از حسگر تصویر بسیار قدرتمندی بهره گرفته است تا تصاویر با بالاترین وضوح و کیفیت در اختیار کاربران قرار گیرد. دوربین مداربسته بصیر با پشتیبانی از تکنولوژی های رایج در بازار، قابل اتصال به دستگاه های ضبط تصاویر از برندهای مختلف قابل اتصال می باشد.

خرید دوربین مداربسته بصیر

آتی نگر الکترونیک صاحب برند انحصاری و ایرانی بصیر می‌ باشد. محصولات این برند شامل دوربین‌ های مداربسته و دستگاه‌ های ضبط تصاویر با تکنولوژی‌ های AHD و IP است. محصولات این برند به علت اینکه تولید داخلی هستند گزینه ی مناسبی جهت نصب در پروژه ‌های دولتی می‌ باشند. تنوع بالای کیس و مدل این محصولات همواره مورد استقبال همکاران پروژه‌ کار و مصرف کنندگان بوده است. محصولات تحت شبکه این برند از سنسور سونی و تکنولوژی ONVIF بهره می‌ برد. شما می‌ توانید محصولات این برند را با گارانتی 12 ماهه آتی نگر الکترونیک از ما سفارش بگذارید. جهت اطلاع از تخفیف ویژه همکاری با ما تماس حاصل فرمائید.